Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

~οταν σε γνωρισα αρχισαν ολα μα οταν σε εχασα ολα τελειωσαν σαν να εζησα μονο για σενα..........και οταν εφυγες δεν αντεξα τον πονο..γιατι εμεινα χωρις σωμα..εχασα και την ψυχη οση ψυχη ποτε ειχα..αιμορραγουσα το αιμα εφευγε απο τις φλεβες μου το αιμα μου ειχε σφραγιστει με το δικο σου και τοτε λυθηκε και το εχασα μου πηρες την ζωη με εκτελεσες απο την αρχη απο την πρωτη στιγμη που καθρεφτιστηκα στα ματια σου το ηξερα οτι θα φυγεις το ηξερα απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα πως μεσα απο εσενα θα χαθω..ειχα αναγκη την φωνη σου..ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ..να μου μιλας να με αγγιζεις..το ηξερα απο την αρχη πως δεν θα μου ανηκεις..οταν εφυγες το αιμα κυλησε απο τις φλεβες μου και χαθηκε ο πονος ηταν τοσο αφορητος που δεν καταλαβαινα γυρω μου κυκλοφορουσα οπως ενα φαντασμα μουδιασμενη απο τον πονο τα παρατησα ολα τιποτα δεν με ενοιαζε δεκαρα δεν εδινα αν θα ζησω..αφου δεν ζουσα..οπου ακουμπουσα ειχε αγκαθι απο κατω παντου υπηρχαν αγκαθια γυρω μου και πληγωνομουν για σε σκεφτομουν..συνεχεια..

! με τυραννουσε το μυαλο μου δεν ηθελα να δουλευει να θυμαμαι

! δεν αντεχα να στεκομαι οταν στεκομουν κοιτουσα μεσα μου και δεν το μπορουσα θα περνουσε πολυς καιρος μεχρι να το αντεξω πρωτη φορα κοιτουσα μεσα μου και ειναι πολυ δυσκολο να σου εξηγησω τι ειδα τι τερατα και τι θαυματα ειδα..

! σε επιθυμουσ περισσοτερο απο οσο αντεχα

! ξαφνικα με ειδα σαν ξενη οπως θα με εβλεπε ενας τριτος και τρομαξα απο το τι ημουν εγω

! πριν το παθεις το φοβασαι.. οταν σου συμβει κλεινεις τα ματια και αφηνεσαι..

! ο μεγαλυτερος μου φοβος ηταν οτι καποια στιγμη θα φοβηθω τοσο πολυ απο καποιο γεγονος που κατι θα σπασει μεσα μου και δεν θα νιωθω τιποτα μετα θα γινομουν ετσι κατι σαν πεθαμενη ζωντανη φοβομουν χωρις να το ξερω την τρελα δηλαδη..

! ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΖΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου